Pages

maanantai 29. syyskuuta 2014

Mitä serkumpi ni sitä herkumpi

maanantai 29. syyskuuta 2014
Ihanat lämpimät ja aurinkoiset syyskelit yllättivät meidät. Onneksi. Mulla on nyt huisi määrä energiaa ja boostia, mikä tosin on pakko käyttää kokeisiin lukuun. Eilen vietin aikaa ulkona paljon ainakin siihen nähden mitä yleensä kerkeän koulun ja töiden ohella. Aamulla olin Kirjurinluodossa kuvailemassa kolmea söpöä mallia, mun serkkuja Ellaa, Ottoa ja Emmiä. Aurinko hymyili kilpaa mallien kanssa, mutta tämä kopla vei ehdottomasti voiton.

Oon jo pitkään toivonut että voisin tehdä postauksen missä olisi vaan valokuvia ilman mitään sen suurempia selityksiä, sekä postausta jossa en kerro ruuasta, joten tässä seuraa nyt aurinkoinen ja syksyinen kuvapläjäys!











Tää oli mun ehdoton lemppari vaikka ite sanonkin:)





Näitä olis vielä ollut n. 300 kuvan verran, mutta tässä ainakin mun mielestä parhaimmat. Mitäs mieltä te olette? 

Sincerely yours,
Veera Orvokki

PS. En ole valokuvaaja vaan kuvaan just for fun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

the record isn't over yet © 2014