Pages

keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Tammerfors

keskiviikko 15. lokakuuta 2014
Lähdettiin Ollin kanssa kaks viikkoa sitten perjantaina eli siis 3.10. Tampereelle moikkaamaan Ollin siskoa Sannaa ja Sannan miesystävää Tommia.


Lauantaiaamulla lähdettiin kiertelemään kauppoja ja olin yllättynyt siitä kuinka vähän käytinkään rahaa. Koluttiin läpi vaatekauppoja ja Indiska, mistä ostin jo kauan kaivatun mun sanoin hullun ison teekupin, siitä kelpaa nyt litkiä litran verran aamu- ja iltateetä. Ja päivä tietysti.



Käytiin totta kai myös Ruohonjuuressa. Vaikka työskentelenkin vastaavassa liikeessä, niin Ruohonjuuren valikoima esimerkiksi raakasuklaata ja gluteenittomia pastoja on huikea. Ruohonjuurijutuista ajattelin kertoa toisessa postauksessa.



Sunnuntaina suuntasin siis Helkanuorten liiton koulutukseen, jossa teemana oli säveltäminen ja runojen elävöittäminen. Koulutus oli aivan huisin hauska, mä taisin ihan rakastua tohon tuohitorveen, sillähän olis kiva herättää eräs alkumurkku joka ei aina suostu nousemaan suosiolla aamuisin...:) Koulutuksessa tutustuttiin myös muihin suomalaisiin soittimiin.

Mukana koulutuksessa mulla oli mun ohjaajakollegat Suvi ja Nelli.








Vanhojen soittimien soittaminen oli yllättävän haastavaa, mutta sitäkin hauskempaa, hassua miettiä mitä kaikkea onkaan keksitty satoja vuosia sitten!



Tampere oli huippu ja hiukan nolottaakin, että käyn siellä todella harvoin vaikka junalla pääsee sinne vajaassa puolessatoista tunnissa. Mulla on jonkunlainen himo näihin silta+vesi komboihin, ne näyttää hyvältä vuoden ympäri.








Taukojumpalla :)

Tällainen postaus tällä kertaa, taas kerran todella myöhässä, mut hope u liked!
Oliko liikaa kuvia? Sopivasti? Liian vähän ei ainakaan? Tällä kertaa vähemmän tekstiä, sillä säästelen päätäni tulevia juttuja varten! Kaipaatteko enemmän kuvatekstejä?

Sincerly yours,
Veera Orvokki

PS. iso kiitos Sanna & Tommi <3

2 kommenttia:

  1. Miten oot tän ikäisenä päässyt p&s töihin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime keväänä kun etein itelleni kesäduunia, laitoin myös sinne mun hakemuksen vaikken uskonukaan pääseväni. Ahdistelin mun työnantajaa jonkun verran koska halusin tietää pääsisinkö töihin ja jonkun ajan päästä olinkin jo töissä! Mulla on käytännön oppeja luomusta sekä superfoodista monen vuoden ajalta, mikä tietenkin vaikutti asiaan. Stay tuned, sillä tästä on vielä tulossa postausta ;)

      Poista

the record isn't over yet © 2014